لینک های برتر
مسجد جامع نطنز
روستای ابیانه نطنز
امامزاده آقاعلی عباس و شاهزاده محمد
قلعه طرقرود
بافت خالدآباد
خانه محقق الدوله
بافت تاریخی نطنز
 کلیه ابنیه تاریخی شهرستان نطنز روز ۱۳ فروردین تعطیل است.
 

کلیه ابنیه تاریخی شهرستان نطنز روز ۱۳ فروردین تعطیل است.

تمامی ابنیه تاریخی‌، موزه‌ ها و جاذبه های تاریخی شهرستان نطنز روز دوشنبه‌ ۱۳ فروردین همزمان با سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) تعطیل است. سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نطنز از تعطیلی تمامی ابنیه تاریخی، موزه ها و جاذبه های گردشگری قابل بازدید در روز ۱۳ فروردین مصادف با ۲۱ ماه مبارک رمضان سالروز شهادت حضرت علی (ع) خبر داد. لازم به توضیح است که برابر دستورالعمل صادره از اداره کل موزه ها و بناهای تاریخی وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی کشور اماکن تاریخی کشور در طول سال به منظور حرمت و عزاداری شش روز شامل دو روز ایام ماه محرم تاسوعا و عاشورای حسینی، ٢٨ صفر؛ وفات حضرت رسول اکرم (ص)، ۲۱ رمضان سالروز شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع)، ۲۵ شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و ۱۴ خرداد؛ سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) تعطیل است.
ادامه مطلب

 طرح نظارتی از واحدها و تاسیسات اقامتی در روز چهارم فروردین نوروز ۱۴۰۳
 

طرح نظارتی از واحدها و تاسیسات اقامتی در روز چهارم فروردین نوروز ۱۴۰۳

در راستای خدمت رسانی مطلوب و بهینه به مسافرین و گردشگران نوروزی که به شهرستان نطنز بخش امامزاده بادرود عزیمت می نما یند طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ در روز شنبه مورخ 1403/1/4 همراه با اکیپ گشت مشترک با حضور کارشناسان اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ادارات تعزیرات حکومتی،شبکه بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت از تمامی واحدها و تاسیسات اقامتی بخش امامزاده بادرود بازديد و بازرسی به عمل آمد ، در این خصوص با عنایت به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و ماه پرفضیلت رمضان به منظور رفاه حال مسافرین و میهمانان عزیز که از اقصا نقاط میهن اسلامی به بخش امامزاده سفر می نمایند طرح نظارت ویژه بر بهداشت و کنترل نرخ نامه ها مورد تاکید قرارگرفته است. واحدهای فاقد نرخنامه متخلف شناخته شده و به مراجع قضایی معرفی می شوند. روابط عمومي اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نطنز
ادامه مطلب

 ابیانه میزبان خیل عظیمی از گردشگر تا سوم فروردین در ایام نوروز باستانی شد.
 

ابیانه میزبان خیل عظیمی از گردشگر تا سوم فروردین در ایام نوروز باستانی شد.

حسین یزدانمهر، سرپرست اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نطنز ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان اظهار داشت: روستای سرخ ایران میزبان بیش از هزار گردشگر داخلی و خارجی می باشد یزدانمهر بیان داشت: تمام تدابیر اقامتی و پذیرایی از چندین روز قبل به منظور رفاه حال مسافرین نوروزی مهیا شده است و دو هتل، بومگردی‌های سنتی و اقامتگاهها و خانه‌های مسافر دارای ظرفیت اقامتی و پذیرایی به تعداد 450 تخت با تمام امکانات در اختیار گردشگران و مسافرین که از اقصی نقاط کشور به ابیانه مسافرت نمایند قرار می‌گیرد.
ادامه مطلب

 هشدار نارنجی شماره ۳۳هواشناسی نطنز
 

هشدار نارنجی شماره ۳۳هواشناسی نطنز

وزش باد شدید ، وقوع طوفان، گرد و خاک (به ویژه مناطق کویری) و کاهش دید از بعد از ظهر سه شنبه ۴۰۲/۱۲/۲۹ تا اواخر وقت چهارشنبه در شهرستان پیش بینی می شود. هواشناسی شهرستان نطنز
ادامه مطلب

 برنامه نورزگاه ۱۴۰۳
 

برنامه نورزگاه ۱۴۰۳

(جُنگ شادی) جشن نوروزگاه ۱۴۰۳ با بازی های بومی محلی، رقص چوپی در پارک شهر با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر بادرود برگزار شد.
ادامه مطلب

 برنامه نورزگاه ۱۴۰۳
 

برنامه نورزگاه ۱۴۰۳

جشن ملی نوروزگاه با حضور پرشور شهروندان باغشهرتاریخی نطنز در خانه تاریخی میرترابی ها برگزار شد. در کنار این جشن نمایشگاه عرضه صنایع دستی و سوغات محلی و همچنین جشنواره سمنو برگزار شد و تا ۵ فروردین ادامه دارد.
ادامه مطلب

 طرح نظارتی نوروز 1403
 

طرح نظارتی نوروز 1403

در راستای طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ در روز گذشته اکیپ گشت مشترک با حضور کارشناسان اداره میراث فرهنگی، اداره تعزیرات حکومتی،شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت از هتل ها و تاسیسات اقامتی روستای تاریخی ابیانه بازديد و بازرسی به عمل آمد واحدهای فاقد نرخ نامه متخلف شناخته شده و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
ادامه مطلب

 اعلام ظرفیت اقامتی در شهرستان نطنز
 

اعلام ظرفیت اقامتی در شهرستان نطنز

رئیس اداره میراث فرهنگی نطنز گفت: ظرفیت اقامتی نطنز در یک شب ویژه ایام نوروز به هشت هزار و ۱۴۰ نفر رسید. حسین یزدانمهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، ضمن تبریک به مناسبت عید نوروز اظهار داشت: شهرستان نطنز از دیرباز گردشگران داخلی و خارجی را به خود دیده و در ایام و مناسبت‌های مختلف به این منطقه سفر می‌کنند.
ادامه مطلب

صفحه 1 از 1 (تعداد کل : 8 )

    < 1 > 
مدیریت
خدمات الکترونیک
نظرسنجی