لینک های برتر
مسجد جامع نطنز
روستای ابیانه نطنز
امامزاده آقاعلی عباس و شاهزاده محمد
قلعه طرقرود
بافت خالدآباد
خانه محقق الدوله
بافت تاریخی نطنز

منطقه نمونه گردشگری رایان کشه

تاسیسات تفریحی و اقامتی » مناطق گردشگری و کمپ ها


منطقه نمونه گردشگری رایان کشه

دهكده تفريحي توريستي رايان در استان اصفهان، 30 کیلومتری شهر نطنز، روستای کشه قرار دارد. این مجموعه در دامنه های کوه کرکس واقع شده و محل مناسبی برای اقامت کوهنوردان و طبیعت گردان این منطقه است.دهکده رایان شامل 20 ویلای اقامتی، دریاچه مصنوعی با امکان قایق سواری، پل معلق، تفریحاتی همچون زیپ لاین، کافی شاپ و رستوران می باشد. فضای اقامتی این مجموعه دارای 8 ویلای یک خوابه با یک تخت دبل (ظرفیت 6 نفر)، 6 ویلای 2 خوابه با یک تخت دبل در هر اتاق (ظرفیت 8 نفر) و 5 ویلای 3 خوابه با 6 تخت دبل (ظرفیت 12 نفر) است که در هر ویلا علاوه بر تخت، یک مبل تخت خواب شو و به تعداد نفرات اضافه سرویس کف خواب (تشک و ملحفه و پتو) وجود دارد.

امکانات و خدمات اقامتگاه

ویلاهای دهکده رایان بصورت کاملا مدرن و دارای مبلمان، ظروف غذاخوری، توالت ایرانی، توالت فرنگی و حمام اختصاصی، شامپو، صابون، تلویزیون ال سی دی، سیستم سرمایشی پنکه و سیستم گرمایشی شوفاژ، تراس و میز و صندلی هستند. همچنین مقابل درب هر ویلا پارکینگ اختصاصی جهت پارک خودرو نیز وجود دارد. مهمانان عزیزی که این مجموعه را برای اقامت انتخاب می کنند، می توانند در رستوران مجموعه غذاهای سنتی نظیر جوجه کباب، کباب کوبیده، خوراک ماهی، خوراک بادمجان، قورمه سبزی و انواع خورشت ها را سفارش دهند.

موقعیت جغرافیایی

دهکده رایان در کیلومتری جنوب غربی نطنز و 100کیلومتری مرکز استان (اصفهان) قرار دارد. این دهکده در دامنه های رشته کوه کرکس، یکی از مرتفع ترین قله های ایران واقع شده و دارای چشم اندازی بسیار زیبا و آب و هوایی مطلوب می باشد.

جاذبه های گردشگری

گردشگران عزیز با اقامت در ویلاهای این دهکده، علاوه بر لذت بردن از طبیعت بکر و زیبای منطقه، می توانند از جاذبه های تاریخی و گردشگری شهر نطنز نیز دیدن کنند. مسجد جامع نطنز با معماری زیبا و بی نظیر، آتشکده نطنز با بنایی متعلق به عهد ساسانیان، جاذبه های تاریخی روستای هنجن، گنبد باز (شکارگاه عباسی)، کاروانسرای میر ابولمعالی (قلعه کوهاب)، محله افوشته نطنز، مسجد میر با بلند ترین محراب دو طبقه جهان و محوطه باستانی اریسمان از جمله جاذبه هایی هستند که بازدید از آن ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

 


نویسنده : میراث فرهنگی شهرستان نطنز

منبع : مرکز اسناد اداره میراث فرهنگی شهرستان نطنز

مدیریت
خدمات الکترونیک
نظرسنجی