لینک های برتر
مسجد جامع نطنز
روستای ابیانه نطنز
امامزاده آقاعلی عباس و شاهزاده محمد
قلعه طرقرود
بافت خالدآباد
خانه محقق الدوله
بافت تاریخی نطنز

روستای متین آباد

معرفی شهرستان » بخش امامزاده_ بادرود » روستاهای بخش امامزاده_بادرود


روستای متین آباد

روستای متین آباد  یکی از روستاهای بخش امامزاده بادرود در فاصله 10 کیلومتری شهر بادرود و35 کیلومتری شهرستان نطنز قراردارد شغل اکثر مردم روستا کشاورزی و دامداری میباشد.  جمعیت این روستا 547 نفر و تعداد 137 خانوار  میباشد  قدمت این روستا به دوره  قاجار میرسد که شخصی بنام متین السلطنه از ملاکین منطقه کاشان و حومه بوده که مزرعه را خریدار ی نموده و قنات آنرا توسعه میدهد و بدین لحاظ این روستا بنام متین آباد مشهور میگردد . روستا داری سه قلعه اربابی و رعیتی میباشد که فعلا خالی از سکنه است  این روستا دارای چند اقامتگاه و کمپ گردشگری شتر سواری و کویر نوردی میباشد.

کمپ کردشگری متین آباد

منطقه نمونه گردشگری متین آباد از شمال به قلعه تاریخی کرشاهی واقع در محدوده شهرستان آران وبیدگل و همچنین از غرب در کنار روستای متین آباد از توابع بخش امامزاده بادرود شهرستان نطنز و از شرق به امامزاده آقا علی عباس در شهر بادرود متصل میباشد   . کمپ گردشگری شامل سویت های اقامتی اتاق گوشواره و شاه نشین ، کومه ها ، چادر های مختلف ، رستوران ،چایخانه سنتی،  مزرعه ارگانیک  پرورش شتر مرغ، و رصد ستارگان ، شتر سواری و دوچرخه سواری  میباشد که  به گردشگران داخلی و خارجی خدمات میدهد  کمپ گردشگری متین اباد از سال 1389 شر وع به فعالیت نموده است ومیزبان خیل زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است.

اقامتگاه بوم گردی بابا حبیب

 یکی از اقامتگاههای بوم گردی  روستای متین اباد  با با حبیب است که توسط آقای رمضان حسین زاده  در سال 1399 راه اندازی گردیده و به گردشگران وتوریست ها خدمات میدهد  خانه دارای قدمت اوایل پهلوی در کنار قلعه روستا قرار دارد در این خانه انواع غذا های بومی و محلی روستا و همچنین نان سنتی با تنور گلی که در کنار حیاط سرسبز آن قرار داردبه گردشگران عرضه میگردد.  

مدیریت
خدمات الکترونیک
نظرسنجی